روسیه 14 فروند بالگرد نظامی به آمریكا می فروشد
نوشته شده توسط : ipxrxt

به گزارش ایرنا، روزنامه روسی 'كامرسانت' روز جمعه در گزارش خود به نقل از داویدنكو نوشت: شركت 'روس آبارون اكسپورت' امكان فروش محموله دیگری از بالگردهای نظامی به آمریكا برای استفاده ارتش افغانستان را بررسی می كند.

روسیه و آمریكا در سال 2011 قرارداد فروش 21 فروند بالگرد 'ام.آی-17' به ارزش 5/367 میلیون دلار را امضا كردند و بخش عمده این تسلیحات تحویل افغانستان شده است و قرار است در ماه آینده میلادی روند اجرای قرارداد مذكور به پایان برسد.

اخیرا رسانه های خبری روسیه به نقل از یك مقام پنتاگون از تصمیم آمریكا برای خرید چندین فروند بالگرد 'ام.آی-17' دیگر برای استفاده در افغانستان خبر دادند.

روزنامه روسی به نقل از سخنگوی شركت دولتی 'روس آبارون اكسپورت' نوشت: همكاری روسیه و آمریكا در زمینه قرارداد فروش بالگردهای 'ام.آی-17' سازنده است و ادامه خواهد یافت.

در همین حال چند نماینده كنگره آمریكا به تازگی خواهان فسخ قرارداد خرید بالگردهای 'ام.آی-17' از روسیه شده و این كشور را به فروش تسلیحات به سوریه متهم كردند.

روسیه اعلام كرده است؛ تسلیحات روسی كه به دولت سوریه فروخته می شود فقط برای دفع تهاجم خارجی می تواند بكار گرفته شود و كاربردی برای سركوبی تظاهرات ندارد.

اروپام/2242**518**1597





:: برچسب‌ها: جزیره , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: